Författare Ämne: Nästa hållplats, LANORAMA!  (läst 690 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nick

• Administratör
  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 42
  • :)
Nästa hållplats, LANORAMA!
« skrivet: februari 07, 2012, 01:14:57 AM »
Februari, nysnö, fjärilarna i magen blir allt fler när jag tänker att Lanorama smyger sig fram runt knutarna. Så pass nära att vi har nu släppt så att du kan boka den där platsen i Höghammarhallen som du så har längtat efter... Så skynda!

Spekulationer och idéer sprudlar i våra möten, ska jag ha två möss ifall cs-raget tar över? Har vi tillräckligt med stolar? Hur många panpizzor måste kUFEN köpa för att överleva dessa hårda landagar som frenetiskt planeras..? Frågetecknen är i plural, här nedan är några svar.

"Fint folk kommer alltid sent" följde jag stenhårt i gymnasiet. Detta ordspråk stödjer även vi i Crew, därav har insläppstiden flyttats fram. Torsdagsnatten till fredag den 8e mars klockan 00:00 slår vi upp dörrarna till Lanorama 2012! De tre första som kopplar upp sig på nätverket och hittar Crew-medlemmen Mattias får varsin gratisbiljett till nästa Lanorama, gl.

Med ett gladlynt humör kan jag även berätta för er att turneringarna vi kommer hålla är följande:

• Counter Strike 1.6 - 5on5 | Vinnande laget: 7500kr.

• Heroes of Newerth - 5vs5 | Vinnande laget: 5st SteelSeries gamingmöss +musmattor.

• Starcraft 2 - 1vs1 | Tt-eSport Gaming Tangentbord

• Bloodline Champions - 3vs3 | Första plats: 3st Titan Editions (Värde ca: 2400kr). Andra plats: 3st Champion Editions (Värde ca: 800kr) Lottas även ut 1st Champion Edition och 1st Titan Edition till alla som deltar.

Mer information om tävlingar och när dessa turneringar kommer att ske såsom detaljer kommer släppas vid ett senare tillfälle.

Reservation för förändringar kan ske.

TILL DIG SOM ÄR FÖRÄLDER
här kommer en bifogad pdf till dig som förälder KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER!
« Senast ändrad: mars 06, 2012, 11:17:41 PM av Kristofer »

malevolent`

• Gäst
SV: Nästa hållplats, LANORAMA!
« Svar #1 skrivet: februari 08, 2012, 09:39:49 AM »
Vart bokar man sin plats? :O

Utloggad Stefan

• Administrator
  • Jr. Member
  • *
  • Antal inlägg: 77
    • www.Lanorama.org
« Svar #2 skrivet: februari 08, 2012, 09:42:15 AM »
Inne på första sidan så finns det en gul knapp.
Lanorama.org
c/o Pettersson
Stamvägen 78
82637 Söderhamn
---------------------------------
Epost: Stefan@Lanorama.org
Telefon: 076 94 68 565
Steam: Wikzen87

malevolent`

• Gäst
« Svar #3 skrivet: februari 08, 2012, 09:46:11 AM »
Aha? Jag har ju redan anmält mig :O men jag har inte fått välja vilken plats jag kommer få i hallen...

Jag skrev in all info, och det var det. >.< Ska det inte komma någon "välj-sida" så som det var i de tidigare lanorama? :O

Utloggad Stefan

• Administrator
  • Jr. Member
  • *
  • Antal inlägg: 77
    • www.Lanorama.org
« Svar #4 skrivet: februari 08, 2012, 10:00:22 AM »
Du är i det fallet anmäld till Lanorama. Du får inte välja någon plats denna gången. Utan när du säkrar en plats till Lanorama 2012 endast. Så när du skall in i höghammarhallen så får du själv välja vart du vill sitta.
Lanorama.org
c/o Pettersson
Stamvägen 78
82637 Söderhamn
---------------------------------
Epost: Stefan@Lanorama.org
Telefon: 076 94 68 565
Steam: Wikzen87

malevolent`

• Gäst
« Svar #5 skrivet: februari 08, 2012, 10:04:23 AM »